Kassesystem til loppebutik/loppemarked

Loppebutik eller loppemarked.


DANOPOS kassesystem til loppebutik/loppemarked kan tilpasses dig og dine behov,

uanset om du har et fast butik eller tager på markeder.


Med et enkelt klik kan din kunde se hvad de har solgt for!


Vi ved at sikkerhed og tryghed går hånd i hånd.

Derfor har vi sørget for at dine kunder selv kan lave sine prismærker hjemme på computeren,

som kan ses når varen scannes ind i butikken.

Det øger sikkerhed - Mindsker risikoen for snyd og tyveri - Giver gladere kunder!


Loppemarked
shutterstock_1897183339
shutterstock_1814251520

Kassesystem tilpasset loppebutik eller loppemarked.


  • Opret og inviter let dine nye standlejere
  • Print af lables med stregkoder. Kunden kan selv udfylde beskrivelse og pris på computeren.
  • Scan af varer, med stregkode scanner.
  • Modtag betaling med Dankort/visa/kontant eller mobilepay
  • Afregningsrapport i selvvalgt dato interval med betalingsliste der kan importeres direkte i banken.

    Unikt kassesystem til loppemarked med højt sikkerhed og brugervenlighed.


    Vi har tænkt på sikkerheden og brugeroplevelsen.


    Derfor har vi gjort det muligt for dine kunder at lave sine egne labels derhjemme på computeren, hvor de nemt kan lave tekst beskrivelse og pris.


    Herefter vil teksten og prisen blive gemt i en database, der gør at når varen bliver scannet vil det stå på skærmen hvad det er for en type varer og prisen.


    Så kan jeres medarbejdere nemt og hurtigt tjekke at det er de rigtige varer! 


    Og jeres kunder kan føle sig endnu mere trygge ved at sælge igennem jer! 



    DANOPOS komplet kasseløsning med funktioner der kan tilpasses din virksomheds behov.
    DANOPOS komplette kasseløsning giver mulighed for at lave API integrationer til de behov din virksomhed har.

    API integrationer


    DANOPOS kassesystem giver mulighed for at lave API integrationer.


    Har du en webshop ved siden af forretningen, er der også mulighed for at integrere dette med kassesystemet, så du nemt kan samle dit salg ét sted.  


    AUTOMATISK BOGFØRING


    Lad det integrerede regnskabsprogram Saldi.dk om bogføringen. 

    Dit salg bliver automatisk bogført, og med det smarte lagerstyringsmodul, bliver det automatisk opdateret, så du løbende kan følge med uden alt besværet i selv at skulle bogføre og opdatere det. 

    Har du en webshop ved siden af butikken, vil alt salget fra denne side, køre med ind over kassen, og blive automatisk bogført. 

    Du kan læse meget mere om de mange funktioner som Saldi.dk kan tilbyde